MILWAUKEE udziela gwarancji w warunkach określonych poniżej:

milwaukee

1. GWARANCJA PODSTAWOWA:

• Akumulatory oraz narzędzia MILWAUKEE® są objęte standardową gwarancją na 1 rok.

• Okres gwarancji liczy się od dnia sprzedaży narzędzia.

2. GWARANCJA PRZEDŁUŻONA:

• Podstawowa 1 roczna gwarancja MILWAUKEE® może zostać przedłużona maksymalnie do 3 lat (2+1).

• Gwarancja MILWAUKEE® na narzędzia z serii MX FUEL™ może zostać przedłużona z 1 roku do maksymalnie 2 lat (1+1).

• Wszystkie akumulatory MILWAUKEE® REDLITHIUM™ włącznie z akumulatorami urządzeń z serii MX FUEL™ są objęte

  standardową 1 roczną gwarancją, która może zostać przedłużona maksymalnie do 2 lat (1+1).

Jak przedłużyć gwarancję?

• W celu przedłużenia podstawowej gwarancji MILWAUKEE® zarejestruj swoje urządzenie online 30 dni od daty jego zakupu na stronie: warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/landing

- Użytkownik musi wyrazić zgodę na zapis swoich danych.

- Dowodem posiadania przedłużonej gwarancji jest wydruk potwierdzenia rejestracji (otrzymany drogą mailową) oraz oryginalny dowód zakupu z datą sprzedaży.

• Serwis MILWAUKEE® jest dostępny tylko w krajach wymienionych stronie internetowej, dzięki której można przedłużyć gwarancję na elektronarzędzia.

• Oferta przedłużenia gwarancji nie obejmuje maszyn użytkowanych w wypożyczalniach, ładowarek oraz akcesoriów narzędziowych.

Coś się zepsuło?

Złóż reklamacje w serwisie producenta Milwaukee na portalu E-service: /pl.milwaukeetool.eu/service.


ŁATWY PROCES NAPRAWY:

Odwiedź eservice.milwaukeetool.eu/pl-pl/home, aby zarejestrować swoje narzędzie. 

WAŻNE: Rejestracja narzędzi na stronie E-service służy TYLKO I WYŁĄCZNIE do zlecenia wysyłki narzędzia do serwisu.

W celu rejestracji narzędzia do przedłużonej gwarancji, należy zarejestrować narzędzie na stronie: warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/landing

KROK 1: Zaloguj się lub stwórz konto.

WAŻNE: Jeżeli masz już konto na stronie do Rozszerzonej Gwarancji, nie tworzysz nowego konta tylko logujesz się już posiadanymi danymi na stronie E-service.

KROK 2: Wybierz ZAREJESTRUJ NARZĘDZIE, aby zarejestrować nowe urządzenie do wysyłki lub zgłoś do naprawy urządzenie, które już zarejestrowałeś poprzez stronę Gwarancji Rozszerzonej, klikając MOJE NARZĘDZIA.

WAŻNE: Wszystkie urządzenia zarejestrowane na stronie do Rozszerzonej Gwarancji będą widoczne w zakładce MOJE NARZĘDZIA, proces rejestracji nowego narzędzia jest taki sam jak przy rejestracji do Rozszerzonej Gwarancji.

KROK 3: Po rejestracji urządzenie pojawi się w zakładce MOJE NARZĘDZIA, aby wysłać je do serwisu kliknij NAPRAW.

WAŻNE: klikając w przycisk Szczegóły, możemy łatwo pobrać dowód zakupu, certyfikat gwarancji, sprawdzić datę rejestracji maszyny czy termin ważności gwarancji.

KROK 4: Po zaakceptowaniu warunków gwarancji Milwaukee, należy wybrać rodzaj naprawy. Potwierdź czy Twoje narzędzie objęte jest warunkami gwarancji czy też nie.

DLA NARZĘDZI PO GWARANCJI:

W przypadku naprawy nieobjętej gwarancją częściowo lub całkowicie, zostanie wysłany drogą elektroniczną kosztorys do Państwa akceptacji.

Diagnoza i wycena są bezpłatne, jeśli naprawa zostanie przez Państwa zaakceptowana. Należy zaakceptować kosztorys poprzez e-mail lub online.

W przypadku braku akceptacji kosztorysu dostępne są dwie opcje:

• Bezpłatna utylizacja zgodna z przepisami prawa

• Zwrot w stanie rozmontowanym, ze względów BHP, koszt zwrotu i diagnozy według informacji w kosztorysie.

KROK 5: Wybierz jedną z opcji dotyczących odbioru i dostawy naprawianego sprzętu:

• Odbiór i dostawa do domu

• Odbiór i dostawa w wybrane miejsce

• Odbiór i dostawa do wybranego punktu odbioru u przewoźnika

W przypadku naprawy odpłatnej pojawi się okno Wycena informujące o tym, iż kosztorys zostanie wysłany drogą elektroniczna na podany adres e-mail.

WAŻNE: Jeżeli naprawa została Państwa zdaniem wycenione bezzasadnie proszę o kontakt z serwisem w odpowiedź na wiadomość e-mail z kosztorysem.

Proszę pamiętać o przesłanie kompletu dokumentów, serwis będzie rozpatrywał każdy taki przypadek indywidualnie.

KROK 6: Wybierz opcję drukowania etykiety.

Okno wyboru opcji wydruku etykiety będzie zawierało do trzech opcji w zależności od rodzaju dostawy wybranego przy wybieraniu adresu odbioru i dostawy.

WAŻNE: nie przy każdej opcji wysyłki kurier będzie miał wydrukowaną etykietę.

KROK 7: Dodaj opis usterki i wybierz czy chcesz otrzymywać wiadomości o aktualnym statusie naprawy na e-mail czy też sms-em.

KROK 8: Kończąc zgłaszanie naprawy do wysyłki, zaznaczamy punkty potwierdzające odpowiednie zapakowanie paczki.

WAŻNE: Jeżeli paczka zawiera akumulator litowo-jonowy proszę zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi przewozu akumulatorów.

KROK 9: Po przygotowaniu przesyłki w oknie podsumowania, zgłoszeniu zostaje nadany numer naprawy, wyświetlony na czerwono.

Kontaktując się z serwisem w sprawie naprawy urządzenia proszę o podaniu go w pierwszej kolejności. Wszystkie aktualne statusy napraw, są dostępne w zakładce OTWARTE NAPRAWY.

WAŻNE: Jeżeli etykieta nie zostanie wygenerowana po zakończeniu zlecania naprawy proszę o powtórzenie procesu zlecania wysyłki, jednakże proszę o sprawdzenie

czy wiadomość nie trawiła do spamu lub przeglądarka nie zablokowała otwierających się kart przeglądarki.

KROK 10: Twoje narzędzie odbierze autoryzowany kurier MILWAUKEE®, który zawiezie je do Centrum Serwisowego TTI.

Możesz monitorować postępy naprawy online jeśli wybrano sms lub e-mail na następujących etapach:

• Odbiór przez przewoźnika

• Dostarczenie do Centrum Serwisowego TTI

• Ukończenie naprawy

• Odbiór przez przewoźnika z Centrum Serwisowego TTI

• Wysyłka zwrotna

INFORMACJE DODATKOWE:

Jeżeli chcesz wysłać urządzenie bez tabliczki znamionowej lub bez dowodu zakupu należy je zarejestrować na E-service załączając zamiast dowodu zakupu zdjęcie z napisem

BRAK DOWODU ZAKUPU i „wybrać datę dzisiejszą” a następnie zlecamy wysyłkę.

W przypadku wysłania wielu urządzeń jednocześnie, na każde urządzenie musi być stworzone oddzielne zlecenie E-service, po spakowaniu urządzeń zaleca się naklejenie etykiet na

paczki zawierające poszczególne urządzenia, łatwa identyfikacja przyspieszy czas naprawy.

Jeśli chcesz wysłać urządzenie które nie było zarejestrowane, należy zarejestrować je w E-service i potem wysyłamy - serwis weryfikuje czy urządzenie jest na gwarancji podczas diagnozy.

Gdy klient nie zgodzi się na naprawę odpłatną urządzenie zostanie zutylizowane albo odesłane rozmontowane ze względu na przepisy BHP.

Gdy osoba wysyłająca ma wiele takich samych urządzeń, a numery na urządzeniu są zatarte: wybierane jest jedno urządzenie z listy zarejestrowanych i robione jest na nie
zlecenie – serwis zweryfikuje numery przy diagnozie.

KORZYŚCI Z USŁUGI MILWAUKEE® E-SERWIS:

• Łatwe i szybkie zlecenie naprawy

• Dogodny wybór punktów odbioru

• Monitorowanie naprawy krok po kroku

• Kosztorys online dla napraw pogwarancyjnych

• Elektroniczna faktura



#

TWÓJ DOSTAWCA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI

KRAKÓW

Przemysłowa 12

tel (12) 415 80 81

krakow@im-narzedzia.pl

CHORZÓW

Młodzieżowa 17

tel (32) 241 20 20

chorzow@im-narzedzia.pl

DOŁĄCZ DO NAS:


Zapytaj o produkt

* Pole wymagane

Newsletter

newsletter.jpg

Cieszymy się, że chciałbyś otrzymywać nasz newsletter!


Obiecujemy, że treści będą interesujące, no i nie zamierzamy wysyłać go częściej niż raz w miesiącu :) Jeżeli masz ochotę poczytać od czasu do czasu o nowościach i promocjach narzędziowych, zaznacz poniżej zgodę oraz podaj swój adres email.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystnie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności.