Usługa Platinum, Milwaukee obejmuje rozszerzony okres gwarancji na urządzenia, baterie i ładowarki oraz kalibrację i konserwację maszyn. Do wyboru 36/48 lub 24 miesięcy na system MX FUEL™.
W ramach usługi powołano dedykowany zespół serwisowy który dokona niezbędnych napraw w ciągu jednego dnia roboczego*. W przypadku konserwacji lub naprawy, Twoje narzędzia Milwaukee zostaną odebrane z Twojej lokalizacji, priorytetowo traktowane przez serwis naprawczy i dostarczone z powrotem do Ciebie. Dzięki śledzeniu napraw w czasie rzeczywistym możesz w dowolnym momencie zobaczyć aktualny stan naprawy.
*nie dotyczy transportu
Minimalna kwota pierwszego zamówienia kwalifikująca do udziału w Milwaukee Platinum to 20 000 PLN netto. W ramach programu można zakupić lub wziąć w leasing narzędzia z usługą Platinum aktywną przez 48, 36, lub 24 (w przypadku systemu MX FUEL™) miesiące. Opłata miesięczna jest stała i nie zawiera dodatkowych opłat.
Brak dodatkowych opłat przez 36, 48 lub 24 miesiące (w przypadku systemu MX FUEL™) serwisu obejmującego naprawę, konserwację i kalibrację narzędzi, akumulatorów i ładowarek. (w tym również wymiana kabli, uchwytów, części zamiennych)
Każde narzędzie jest oznaczone unikalną etykietą Platinum ułatwiającą identyfikację narzędzia.
Maszyny naprawiane są priorytetowo w ciągu 1 dnia roboczego (z wyłączeniem transportu).
Wystarczy zgłosić chęć przystąpienia przez nasz formularz a nasi profesjonalni doradcy skontaktują się z Tobą. Po wstępnej rozmowie zespół Milwaukee przeprowadzi weryfikację czy Twoja firma spełnia warunki potrzebne do przystąpienia do programu. Najważniejszy warunek to minimalne zamówienie za 20000 zł netto.
Każde narzędzie zakupione w programie Platinum posiada unikatową etykietę umożliwiającą identyfikację na stronie E-Service. Etykieta może być spersonalizowana według własnych upodobań.
Usługa jest aktywna przez 48, 36, lub 24 miesiące w zależności od wybranej opcji. W przypadku awarii maszyny wystarczy zlecić chęć naprawy na stronie. Dedykowany zespół serwisowy potraktuje twoją naprawę priorytetowo i dokona naprawy w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku braku części dostaniesz narzędzie zastępcze.
Zaloguj się na stronie milwaukeetool.eu/service/eservice i zgłoś urządzenie do naprawy, uzupełnij danie i podaj opis usterki
Spakuj paczkę z uszkodzonym narzędziem i wybierz opcję odbioru. Kurier może odebrać paczke z wybranej przez Ciebie lokalizacji lub możesz nadać ją w punkcie.
Śledź proces naprawy na każdym etapie.
Czekaj na przesyłkę z naprawionym narzędziem.
Zostaw nam swój adres email - Skontaktujemy się z tobą!