Zapraszamy do rejestracji urządzenia:

milwaukee

MILWAUKEE® E-SERWIS jest dostępny dla użytkowników, którzy posiadają produkty na gwarancji, jak i po gwarancji. Dołączając do serwisu, uzyskujesz

dostęp do profesjonalnych napraw przeprowadzanych przez Milwaukee®. Wystarczy zarejestrować narzędzie i przejść krok po kroku przez proces naprawy.

Serwis MILWAUKEE® jest dostępny tylko w krajach wymienionych na stronie internetowej.

ZAREJESTRUJ SIĘ

ŁATWY PROCES NAPRAWY:

KROK 1: Odwiedź /pl.milwaukeetool.eu/service, aby zarejestrować swoje narzędzie, następnie naciśnij „napraw”. Potwierdź czy Twoje narzędzie objęte jest 

warunkami gwarancji czy też nie.

KROK 2: Wybierz jedną z poniższych opcji dotyczących odbioru i dowozu naprawianego sprzętu:

• Odbiór i dowóz do domu

• Odbiór i dowóz w wybrane miejsce

• Odbiór i dowóz do wybranego punktu odbioru u przewoźnika

KROK 3: Dodaj opis usterki i wybierz czy chcesz otrzymywać wiadomości śledzące na e-mail czy też sms-em.

KROK 4: Potwierdź zlecenie naprawy. Możesz przejrzeć podsumowanie szczegółów naprawy i w razie potrzeby wprowadzić zmiany.

Jeśli wszystko jest w porządku, wydrukuj etykietę i przyklej ją na paczkę.

KROK 5: Następnie Twoje narzędzie odbierze autoryzowany kurier Milwaukee®, który zawiezie je do centrum serwisowego.

Możesz monitorować postępy naprawy online na następujących etapach:

• Odbiór przez przewoźnika

• Przybycie do centrum serwisowego

• Naprawa ukończona

• Odbiór przez przewoźnika z centrum serwisowego

• Doręczenie z powrotem

KROK 6: TYLKO DLA NARZĘDZI PO GWARANCJI:

Jeśli Twoje narzędzie jest po gwarancji, istnieje opcja wybrania maksymalnego kosztu naprawy. Zespół serwisowy zapozna się z kosztami naprawy i jeśli

wymagana naprawa może zostać wykonana mieszcząc się w podanej kwocie, narzędzie zostanie naprawione bez przesyłania kosztorysu i dalszego

kontaktu, aby zaoszczędzić Twój czas. Jeżeli narzędzia nie będzie można naprawić w ramach określonego budżetu lub jeśli nie wybrałeś tej opcji,

zespół serwisowy prześle Ci kosztorys. Po zaakceptowaniu naprawa zostanie przeprowadzona. W wypadku odrzucenia narzędzie zostanie odesłane (na

Twój koszt) lub poddane zostanie recyklingowi w Twoim imieniu.

KORZYŚCI Z USŁUGI MILWAUKEE® E-SERWIS:

• Łatwe i szybkie zlecenie naprawy

• Dogodny wybór punktów odbioru

• Monitorowanie naprawy krok po kroku

• Kosztorys online dla napraw pogwarancyjnych

• Elektroniczna faktura


Blog Posts

Ask for product

* Required field

Newsletter

newsletter.jpg

We are glad that you would like to receive our newsletter!


We promise that the content will be interesting, and we do not intend to send it more often than once a month :) If you want to read from time to time about new products and tool promotions, please check below consent and provide your email address.

Please be advised that in order to optimize the content available on our website, to adapt them to your individual needs, we use information saved using cookies on end users' devices. Cookie files can be controlled by the user using the settings of your web browser. By continuing to use our website without changing your browser settings, you accept the use of cookies. Read more: Privacy policy.