MILWAUKEE udziela gwarancji w warunkach określonych poniżej:

1. GWARANCJA PODSTAWOWA:
• Akumulatory oraz narzędzia MILWAUKEE® są objęte standardową gwarancją na 1 rok.
• Okres gwarancji liczy się od dnia sprzedaży narzędzia.
2. GWARANCJA PRZEDŁUŻONA:
• Podstawowa 1 roczna gwarancja MILWAUKEE® może zostać przedłużona maksymalnie do 3 lat (2+1).
• Gwarancja MILWAUKEE® na narzędzia z serii MX FUEL™ może zostać przedłużona z 1 roku do maksymalnie 2 lat (1+1).
• Wszystkie akumulatory MILWAUKEE® REDLITHIUM™ włącznie z akumulatorami urządzeń z serii MX FUEL™ są objęte
standardową 1 roczną gwarancją, która może zostać przedłużona maksymalnie do 2 lat (1+1).
Jak przedłużyć gwarancję?
• W celu przedłużenia podstawowej gwarancji MILWAUKEE® zarejestruj swoje urządzenie online 30 dni od daty jego zakupu na stronie: warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/landing
- Użytkownik musi wyrazić zgodę na zapis swoich danych.
- Dowodem posiadania przedłużonej gwarancji jest wydruk potwierdzenia rejestracji (otrzymany drogą mailową) oraz oryginalny dowód zakupu z datą sprzedaży.
• Serwis MILWAUKEE® jest dostępny tylko w krajach wymienionych stronie internetowej, dzięki której można przedłużyć gwarancję na elektronarzędzia.
• Oferta przedłużenia gwarancji nie obejmuje maszyn użytkowanych w wypożyczalniach, ładowarek oraz akcesoriów narzędziowych.
Coś się zepsuło?
Złoż reklamacje w autoryzowanym serwisie producenta: https://www.kjbtechnik.pl/formularz-reklamacyjny.
ŁATWY PROCES NAPRAWY:
KROK 1: Odwiedź /pl.milwaukeetool.eu/service, aby zarejestrować swoje narzędzie, następnie naciśnij „napraw”. Potwierdź czy Twoje narzędzie objęte jest
warunkami gwarancji czy też nie.
KROK 2: Wybierz jedną z poniższych opcji dotyczących odbioru i dowozu naprawianego sprzętu:
• Odbiór i dowóz do domu
• Odbiór i dowóz w wybrane miejsce
• Odbiór i dowóz do wybranego punktu odbioru u przewoźnika
KROK 3: Dodaj opis usterki i wybierz czy chcesz otrzymywać wiadomości śledzące na e-mail czy też sms-em.
KROK 4: Potwierdź zlecenie naprawy. Możesz przejrzeć podsumowanie szczegółów naprawy i w razie potrzeby wprowadzić zmiany.
Jeśli wszystko jest w porządku, wydrukuj etykietę i przyklej ją na paczkę.
KROK 5: Następnie Twoje narzędzie odbierze autoryzowany kurier Milwaukee®, który zawiezie je do centrum serwisowego.
Możesz monitorować postępy naprawy online na następujących etapach:
• Odbiór przez przewoźnika
• Przybycie do centrum serwisowego
• Naprawa ukończona
• Odbiór przez przewoźnika z centrum serwisowego
• Doręczenie z powrotem
KROK 6: TYLKO DLA NARZĘDZI PO GWARANCJI:
Jeśli Twoje narzędzie jest po gwarancji, istnieje opcja wybrania maksymalnego kosztu naprawy. Zespół serwisowy zapozna się z kosztami naprawy i jeśli
wymagana naprawa może zostać wykonana mieszcząc się w podanej kwocie, narzędzie zostanie naprawione bez przesyłania kosztorysu i dalszego
kontaktu, aby zaoszczędzić Twój czas. Jeżeli narzędzia nie będzie można naprawić w ramach określonego budżetu lub jeśli nie wybrałeś tej opcji,
zespół serwisowy prześle Ci kosztorys. Po zaakceptowaniu naprawa zostanie przeprowadzona. W wypadku odrzucenia narzędzie zostanie odesłane (na
Twój koszt) lub poddane zostanie recyklingowi w Twoim imieniu.
KORZYŚCI Z USŁUGI MILWAUKEE® E-SERWIS:
• Łatwe i szybkie zlecenie naprawy
• Dogodny wybór punktów odbioru
• Monitorowanie naprawy krok po kroku
• Kosztorys online dla napraw pogwarancyjnych
• Elektroniczna faktura
TWÓJ DOSTAWCA PROFESJONALNYCH NARZĘDZI KRAKÓW Przemysłowa 12 tel (12) 415 80 81 krakow@im-narzedzia.pl CHORZÓW Młodzieżowa 17 tel (32) 241 20 20 chorzow@im-narzedzia.pl |