Milwaukee pakiet platinum program dedykowany dla firm

Usługa Platinum, Milwaukee obejmuje rozszerzony okres gwarancji na urządzenia, baterie i ładowarki oraz kalibrację i konserwację maszyn.
Do wyboru 36/48 lub 24 miesięcy na system MX FUEL™.

W ramach usługi powołano dedykowany zespół serwisowy który dokona niezbędnych napraw w ciągu jednego dnia roboczego*.
W przypadku konserwacji lub naprawy, Twoje narzędzia Milwaukee zostaną odebrane z Twojej lokalizacji, priorytetowo traktowane przez serwis naprawczy i dostarczone z powrotem do Ciebie.
Dzięki śledzeniu napraw w czasie rzeczywistym możesz w dowolnym momencie zobaczyć aktualny stan naprawy.

*nie dotyczy transportu


Na czym to polega?

Minimalna kwota pierwszego zamówienia kwalifikująca do udziału w Milwaukee Platinum to 20 000 PLN netto.
W ramach programu można zakupić lub wziąć w leasing narzędzia z usługą Platinum aktywną przez 48, 36, lub 24 (w przypadku systemu MX FUEL™) miesiące.
Opłata miesięczna jest stała i nie zawiera dodatkowych opłat.

  • Pełna gwarancja

    Brak dodatkowych opłat przez 36, 48 lub 24 miesiące (w przypadku systemu MX FUEL™) serwisu obejmującego naprawę, konserwację i kalibrację narzędzi, akumulatorów i ładowarek. (w tym również wymiana kabli, uchwytów, części zamiennych).

  • platinum10.jpg

    Flota

    Każde narzędzie posiada unikalną etykietą Platinum ułatwiającą identyfikację narzędzia.
    • Wszystkie zakupione narzędzia są już zarejestrowane, dzięki czemu możesz w pełni identyfikować je na platformie ESERVICE.
    • Maszyny są czyszczone i kalibrowane przy każdej wizycie w warsztacie.

  • Kompleksowa obsługa

    Maszyny naprawiane są priorytetowo w ciągu 1 dnia roboczego (z wyłączeniem transportu).
    Odbiór i zwrot na miejsce narzędzi do naprawy jest zorganizowany przez Milwaukee.
    Śledzenie napraw w czasie rzeczywistym.
    Dedykowany zespół wsparcia i linia telefoniczna.


Dla kogo usługa Milwaukee Platinum?

Dla firm planujących zakup narzędzi za kwotę minimum 20 000 PLN netto.
Dla firm które chcą wyleasingować narzędzia (Opcja wykupu narzędzi po zakończeniu leasingu)*
Dla wymagających profesjonalistów wymagających priorytetowej obsługi serwisowej.

platinum11.jpg


JAK DZIAŁA USŁUGA MILWAUKEE PLATINUM?

  • platinum14.jpg

    KROK 1: zamówienie

    Wystarczy zgłosić chęć przystąpienia przez nasz formularz a nasi profesjonalni doradcy skontaktują się z Tobą. Po wstępnej rozmowie zespół Milwaukee przeprowadzi weryfikację czy Twoja firma spełnia warunki potrzebne do przystąpienia do programu. Najważniejszy warunek to minimalne zamówienie za 20000 zł netto.

  • platinum10.jpg

    KROK 2: personalizacja

    Każde narzędzie zakupione w programie Platinum posiada unikatową etykietę umożliwiającą identyfikację na stronie E-Service. Etykieta może być spersonalizowana według własnych upodobań.

  • platinum12.jpg

    KROK 3: użytkowanie

    Usługa jest aktywna przez 48, 36, lub 24 miesiące w zależności od wybranej opcji. W przypadku awarii maszyny wystarczy zlecić chęć naprawy na stronie. Dedykowany zespół serwisowy potraktuje twoją naprawę priorytetowo i dokona naprawy w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku braku części dostaniesz narzędzie zastępcze.


Jak zgłosić naprawę?

    • Zaloguj się na stronie:
      milwaukeetool.eu/service/eservice
      i zgłoś urządzenie do naprawy, uzupełnij danie i podaj opis usterki.

    • Spakuj paczkę z uszkodzonym narzędziem i wybierz opcję odbioru. Kurier może odebrać paczkę z wybranej przez Ciebie lokalizacji lub możesz nadać ją w punkcie.

    • Śledź proces naprawy na każdym etapie.

    • Czekaj na przesyłkę z naprawionym narzędziem.


Jeżeli jesteś zainteresowany usługą Milwaukee Platinum, napisz do nas na poniższy e-mail:

kontakt@im-narzedzia.pl

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy szczegóły oferty.